TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Euler Hermes

Že se u nás nestaví? Pořád jsme na tom ještě dobře!

Po dlouhém období hojnosti nejsou vyhlídky ve světovém stavebnictví zrovna růžové. V letošním roce očekávají analytici společnosti Euler Hermes globální pokles sektoru o 3 %. V Česku si však sektor dokázal udržet svou pozici a prognózy pro letošek předpokládají růst o 2,6 %.
Rok 2018 se stal pomyslným vrcholem předchozího desetiletého růstu ve světovém stavebnictví. Hlavní příčinou tohoto kontinuálního rozkvětu však rozhodně nebyly již zavedené stavební trhy, ale především trhy nově vznikající. Zatímco se stavební průmysl významných zemích jako Německo, Francie, Itálie či USA dosud nedokázal dostat zpět na původní úroveň před krizí v roce 2008, trhy, které se teprve rozvíjejí, zaznamenaly za stejné období nárůst o 57 %. Data získaná napříč 70 zeměmi ukazují, že navzdory předchozímu globálnímu růstu se nepodařilo zlepšit průměrné objemové ukazatele, ani ukazatele profitability a likvidity stavebního sektoru. Očekávaný sestupný trend se tak bude v letošním roce pohybovat okolo 3 %.
Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>