TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Panattoni Europe

Když na komín, tak na komín!

Kdepak, tento příspěvek není o Společenstvu kominíků, ale o jiném našem skvělém klientovi - developerské společnosti Panattoni Europe, která proměňuje areál bývalé Škody Ostrov v novou průmyslovou zónu. Při slavnostním zahájení výstavby se místo pásky stříhal komín.
Žádné trhaviny a exploze, ale postupné opatrné „rozkousání“ konstrukce za pomocí speciální techniky. Tak vypadalo bourání komína v areálu bývalé továrny Škoda Ostrov na Karlovarsku, které odstartovalo výstavbu nové průmyslové zóny Panattoni Park Ostrov North. Šetrná demolice jako by symbolizovala přístup stavitele průmyslových zón Panattoni Europe, který se specializuje právě na revitalizaci brownfieldů a návrat průmyslu do tradičních lokalit.
Investice do demoličních a sanačních prací vychází na cca 65 milionu korun a musí se obejít zcela bez dotací. Panattoni Park Ostrov North nabídne investorům 120 000 m2 pronajímatelné industriální plochy a Karlovarsku a okolí až 1 000 nových pracovních míst.
Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>