TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail

Naštěstí máme uhlí... a marketing!

Naše kampaň pro energetickou společnost Seven Energy zaujala oborový časopis Marketing&Media. Opět se potvrdilo, že humorem se nic nezkazí.
Kampaň využívá slovní hříčky s názvy českých měst. Na venkovních plochách, v printu a později na sociálních sítích se tak postupně objevily obce Větrný Jeníkov, Slunečná či Vodňany.
„Cílem určitě není dehonestovat obnovitelné zdroje, ale spíše poukázat na objektivně nedostatečné přírodní podmínky v České republice a zbořit mýtus, že obnovitelné zdroje mohou 'táhnout' českou přenosovou soustavu,“ sdělila tisková mluvčí Seven Energy Gabriela Sáričková Benešová.

Článek v Marketing&Media

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>