TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Euler Hermes

Problémy mohou mít letos hlavně velké firmy

Celosvětový trend úbytku firemních insolvencí v důsledku silného hospodářského růstu by měl po loňskému výkyvu letos pokračovat. Vzestupný trend ale bude mít platební neschopnost velkých firem. Vyplývá to z analýzy našeho klienta, úvěrové pojišťovny Euler Hermes.
Celkově by se do insolvence mělo na celém světě dostat o jedno procento méně firem než loni. Loni se jejich počet poprvé po sedmi letech nepřetržitého poklesu o procento zvýšil, připomněla agentura DPA. V České republice Euler Hermes prognózuje pro rok 2018 sedmiprocentní pokles počtu insolvencí.
Studie každoročně zkoumá situaci kolem platební neschopnosti ve 43 zemích. Především v Evropě pro letošek stále počítá s čísly nad úrovní předkrizového roku 2007, nad touto hodnotou by se měly pohybovat v každé druhé evropské zemi. V Británii by se počet insolvencí podle odhadu Euler Hermes měl dokonce o osm procent zvýšit, především kvůli nejistotě ohledně brexitu. V západní Evropě ale bude výjimkou.

Zpráva ČTK

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>