TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Společenstvo kominíků

Uvítali jsme jaro čištěním komínů

Při vytápění pevnými palivy v domácnostech už dávno nejde jen o protipožární prevenci, ale čím dál důležitější je také čistota ovzduší. Jak správně topit jsme naznačili v Receptáři prima nápadů.
Pryč jsou doby, kdy zdrojem velkého znečištění byly velké komíny továren, tepláren a elektráren. Pokud jde o nejobávanější emise (jemné prachové částice), největšími hříšníky jsou dnes již komíny malé. Příčinou smogové situace bývají často "domácí čadilové", kteří v průběhu topné sezóny ohrožují zdraví celé vesnice. Aby vás soused měl i nadále stejně rád, je třeba dodržovat několik základních pravidel. Při vytápění dřevem či uhlím nestačí jen mít kvalitní kotel a správné palivo. Je třeba také správně topit a také zajistit patřičnou péči spalinové cestě (jinak řečeno jednou ročně zavolat kominíka).

Reportáž v Receptáři prima nápadů (cca 14. minuta)

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>