TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Tchibo

Odemkli jsme druhou největší budovu v ČR

Deset "zlatých" klíčů, deset zámků, deset významných osobností světového byznysu a regionální politiky. Tak vypadal slavnostní ceremoniál k otevření distribučního centra společnosti Tchibo v Panattoni Parku Cheb. A pak se ozvala rána...a všude byly konfety.
Investice ve výši 1,6 miliardy korun patří mezi nejvyšší v regionu a reprezentuje významný impuls pro rozvoj Karlovarského kraje, který vláda zařadila mezi strukturálně postižené oblasti. Jeden z nejvýznamnějších světových producentů kávy a lídr českého online prodeje v kategorii oblečení díky svým aktivitám v Chebu umožnil vytvoření 348 nových pracovních míst. Společnost Geis, která pro Tchibo provoz celého distribučního centra zajišťuje, tyto zaměstnance zatím zařadila do šestidenního dvousměnného provozu. Distribuční centrum vybudoval developer Panattoni Europe ve spolupráci se skupinou Accolade specializovanou na investice do průmyslových nemovitostí.
Bylo nám velkým potěšením spolupracovat s tak významným investorem, jako je Tchibo!

Reportáž v České televizi

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>