TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Společenstvo kominíků ČR

Bacha, léto může být i pěkná otrava...

Rozpálená střecha, špatný tah komína, malá nevětraná koupelna s karmou. Tahle kombinace může vést až k smrtelné otravě oxidem uhelnatým. Cílem naší kampaně pro Společenstvo kominíků ČR je šířit osvětu o rizicích a prevenci, a minimalizovat tak škody na zdraví.
V Praze napočítali záchranáři během pouhých 48 hodin desítku otrav. Další případy byly zaznamenány na Plzeňsku a Karlovarsku. Scénář byl všude velmi podobný: v extrémním horku spalinová cesta nefungovala, jak by měla.
Jak vysvětluje prezident Společenstva kominíků Jaroslav Schön, pokud se do střechy celý den opírá tropické sluneční záření, může dojít k tomu, že komín se nahoře ucpe horkým vzduchem a přirozené stoupání spalin vzhůru, známé jako komínový efekt, jednoduše nevznikne. Obyvatelé se v takovém případě mohou velice rychle ocitnout v ohrožení života.

Reportáž v České televizi
Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>