TALK PR
menu open CZEN
well talked
detail
Czech Coal

Vzkřísili jsme uhlí na českém mediálním hřbitově

Když jsme začali pracovat pro těžební společnost, připadali jsme si jako nový partner obchodníků se smrtí z filmu Děkujeme, že kouříte. Nevěřili byste, jak těžké je Čechům připomenout, že z uhlí se vyrábí 50 % elektřiny a většina tepla... Během několika let se nám přesto podařilo vrátit české uhlí do „slušné společnosti“. Dokázali jsme mimo jiné, že české uhlí je jistota, že když nefouká, tak nesvítí, a že uhlí pořád dává práci mnoha tisícům lidí v severních Čechách. Kromě čistě energetických témat jsme mohutně komunikovali ta „severočeská“: farmářské trhy, dostihové závody, hornické tradice, třebívlické vinařství nebo Uhelné safari.

Maxim
Lidové noviny
Hospodářské noviny
E15
Důlní noviny
Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek
KION Group

Odstartovali jsme v ČR výrobu ještěrek

Automobilka na výrobu vysokozdvižných vozíků. Tak by se dala lakonicky popsat továrna společnosti KION Group, která funguje v Panattoni Parku Stříbro na Tachovsku od začátku roku 2016. Bylo nám ctí, že jsme byli u jejího zrodu a mohli jsme pro německou centrálu společnosti realizovat intenzivní komunikační kampaň.... Chci číst více
Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015
Severní energetická

Sedmý proud, nejlepší firemní časopis roku 2015

Když náš Sedmý proud vyhlásila Asociace PR agentur nejlepším firemním časopisem roku 2015, cítili jsme velké překvapení i zadostiučinění. Čtvrtletník děláme od roku 2014 s láskou k řemeslu a díky vynikající spolupráci s klientem přinášíme čtenářům příběhy.... Chci číst více
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
Severní energetická

Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!

V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na trh nového hráče na energetickém trhu a současně mu vtisknout pozitivnější image.... Chci číst více
?>