Severní energetická
Proměna Litvínovské uhelné? Ekoaktivisté zezelenali závistí!
V jaké barvě vyvést nové logo společnosti, která těží hnědé uhlí? No přece v zelené! Cílem rebrandingu Litvínovské uhelné na Severní energetickou bylo uvést na energetický trh nového hráče a současně mu vtisknout pozitivnější image. Samotná realizace proběhla ve stylu akce „kulový blesk“: 4. září 2013 zasvítilo nové logo u lomu ČSA, na Elektrárně Chvaletice, v kancelářích na nových hlavičkových papírech i na nových vizitkách. V ten samý den jsme ještě stihli zorganizovat velký event a zahájit rozsáhlou reklamní kampaň napříč celou republikou. V návaznosti na to dostala Severní energetická za svůj rebranding cenu Počin roku od Svazu průmyslu a dopravy. Úkol, jak vybudovat pozitivní image společnosti podnikající v negativně vnímaném oboru, tak můžeme považovat za splněný.
Mladá FrontaE15