TALK PR
menu open CZEN
newstalk
detail
14
08
2018

Naštěstí máme uhlí... a marketing!

Naše kampaň pro energetickou společnost Seven Energy zaujala oborový časopis Marketing&Media. Opět se potvrdilo, že humorem se nic nezkazí.
Kampaň využívá slovní hříčky s názvy českých měst. Na venkovních plochách, v printu a později na sociálních sítích se tak postupně objevily obce Větrný Jeníkov, Slunečná či Vodňany.
„Cílem určitě není dehonestovat obnovitelné zdroje, ale spíše poukázat na objektivně nedostatečné přírodní podmínky v České republice a zbořit mýtus, že obnovitelné zdroje mohou 'táhnout' českou přenosovou soustavu,“ sdělila tisková mluvčí Seven Energy Gabriela Sáričková Benešová.

Článek v Marketing&Media

Sbohem obchodní šarvátky, vítej obchodní válko!
16
05
2019
Euler Hermes

Sbohem obchodní šarvátky, vítej obchodní válko!

Počátkem května prezident Trump zveřejnil strategii zvyšování dovozního cla na veškeré zboží dovážené z Číny, a počínaje 10. květnem tak Spojené státy zvýšily clo na čínské zboží v objemu 200 miliard amerických dolarů ze současných 10 % na 25 %. Hlavní příčinou zavedení tohoto kroku má být pomalé tempo obchodního vyjednávání mezi oběma zeměmi.... Chci číst více
Vlak na letiště bude jako metro
15
05
2019
SŽDC

Vlak na letiště bude jako metro

Radši metrem než vlakem! Tohle vám řeknou dva ze tří Pražáků, když se jich zeptáte, jak si představují ideální cestu na letiště. Podle aktuální podoby jednoho z nejvýznamnějších projektů dopravní infrastruktury to ale vypadá, že železnice na letiště bude hodně podobná metru.... Chci číst více
Ekologický rekord: Areál Škody Ostrov prošel téměř stoprocentní recyklací
06
05
2019
Panattoni Europe

Ekologický rekord: Areál Škody Ostrov prošel téměř stoprocentní recyklací

S velkolepým výsledkem ukončil developer Panattoni Europe odstranění původních staveb a sanaci areálu někdejší Škody Ostrov na Karlovarsku, kde připravuje výstavbu nové průmyslové zóny Panattoni Park Ostrov North.... Chci číst více
?>